SZKOLENIE SPORTOWE BAVI

ROZPOCZYNAMY OD TESTU SPRAWNOSCIOWEGO TEST 1 GRUPA  ZABKI skok z miejsca  
   LIPIEC  SIERPIEN  WRZESIEN  PAZDZIERNK
 LUKASZ K  1,2 m  1m4
LAURA W 1,4  1m8

TEST 2

LIPIEC SIERPIEN WRZESIEN PAZDZIERNK
 LUKASZ K
LAURA W

Wczesne programy sportowe/zawodnicze

 
szkolenie_dla_dzieci_matchpoint  

Poziom czerwony

poziom czerwony   Poziom czerwony gwarantuje dalszy rozwój sprawności ogólnej oraz kolejnych umiejętności; taktycznych („gonienie” przeciwnika), oraz technicznych (prawidłowe chwyty oraz początki przyszłych „pełnych” uderzeń). Zalecane w tygodniu: 3 razy po 120 min. zajęć w grupie. W trakcie zajęć realizowana jest odrębna sesja ćwiczeń (30-40min.) z zakresu szybkości, zwinności i koordynacji, w formie specjalistycznej. Pierwsze doświadczenia meczowe: sparingi, turnieje.
   

Poziom pomarańczowy

poziom_zolty   Poziom pomarańczowy to kontynuacja rozwoju sprawności ogólnej, zwłaszcza szybkości i zwinności. Młodzi tenisiści stosują rożnorodne sposoby rozegrania akcji we wszystkich 5 sytuacjach meczowych ***, a ich gra już przypomina „dorosły” tenis. Zalecane w tygodniu: 3 razy po 120 min. zajęć na korcie (w grupie) oraz  1 raz w tygodniu 60 min. zajęcia ogólnorozwojowe. Starty w turniejach (8-10 w sezonie) oraz sparingi (8-10)
 

Poziom zielony

poziom_zielony Poziom zielony to dalszy rozwój sprawności ogólnej i podstawowych umiejętności technicznych; utrwalanie prawidłowej techniki, praca nad bardziej zaawansowanymi uderzeniami oraz wszechstronnym stylem gry. Zawodnicy potrafią zastosować wszystkie podstawowe rozwiązania taktyczne**** w poszczególnych sytuacjach meczowych. Zalecane w tygodniu: 3 razy po 120min. na korcie (w grupie), dodatkowo 1 lub 2 treningi  w  tyg. indywidualne po 60 min. (na korcie z trenerem), oraz dwa treningi ogólnorozwojowe. Starty w turniejach (10-15 w sezonie), oraz sparingi  (10-15)
 

Poziom poziom żółty , ostatni

poziom_ostatni   Po przejściu wcześniejszych poziomów zawodnik jest gotowy do treningu i rywalizacji żółtą piłką na korcie o pełnych wymiarach. Zalecane w tygodniu:  4-5 razy w tygodniu po 20 min. na korcie (w grupie), dodatkowo 1 lub 2 treningi indywidualne z trenerem po 60 lub 120 min., 3 treningi ogólnorozwojowe po 60 min. Dokładna ilość treningów indywidualnych, startów w turniejach i sparingów ustalana jest  już docelowo w kontekście każdego zawodnika oddzielnie w zależności od jego rozwoju  biologicznego i psycho-motorycznego, nie mniej jednak niż na poprzednich poziomach.

  * Generalne zalecenie: głowa rakiety swobodnie trzymanej w dłoni powinna byś oddalona od ziemi o ok. 5 cm. ** Generalne zalecenie: wszyscy uczestnicy każdych zawodów powinni rozegrać tę samą liczbę spotkań, możliwie na swoim poziomie. *** Sytuacje meczowe: serwis, return, atak z dojściem do siatki, obrona gdy przeciwnik atakuje z dojściem do siatki, obaj zawodnicy grają z głębi kortu, z linii końcowej. **** Rozwiązania taktyczne: utrzymanie piłki w grze, zmuszanie przeciwnika do biegania, wykorzystanie swoich silnych stron, tuszowanie słabych, zmuszanie przeciwnika do błędu poprzez wykorzystanie jego słabszych stron.  
TEST   usahlsakjf;lask;ldkssakskldsk;kds
GRUPA ŻABEK
;ipiec sierpień wrzesień październik itd.
jas 1 2 5
STAS
itd.